سرعت هاست یکی از عوامل مهم در رتبه سایت در موتورهای جستجو و مخاطب پسندی سایت است. با توجه به افزایش سرعت اینترنت در سالهای اخیر، دیگر برای هیچ سایتی قابل قبول نیست که با سرعت پایین بارگذاری شود. بیشتر کاربران امروزه بیش از چند ثانیه برای بارگذاری یک سایت منتظر نمی مانند و اگر سایت هنوز بارگذاری نشده باشد، به سراغ سایت های رقیب خواهند رفت.

 

تست سرعت هاست

 

تست سرعت هاست

تست سرعت هاست چیست؟ تست سرعت هاست محاسبه زمان بر حسب ثانیه برای ارسال پاسخ سرور به درخواست بارگذاری یک سایت از سوی کاربراست. یعنی اینکه از زمانی که کاربر آدرس سایت شما را در مرورگر وارد می کند تا زمانیکه تمام اطلاعات سایت شما برای او براگذاری شود، چه مدت زمانی بر حسب ثانیه صرف میشود. بسیاری از برنامه نویسان امروزه با انتقال کدهای جاوا به انتهای کد های خود و قرار دادن این کدها قبل از تگ بسته Body باعث میشوند که کاربر تصور کند که سایت، در زمانی بسیار کمتر از آنچه واقعا هست، بارگذاری میشود. یعنی اینکه ابتدا متن و عکس های صفحه برای کاربر بارگذاری شده و بعد از اینکه بازگذاری متن و عکس به پایان رسید، کدهای مربوط به افکت های سایت را بازگذاری می شود. از آنجا که کاربر با بارگذاری کامل متن و عکس تصور میکند، سایت کامل بارگذاری شده است، به مطالعه سایت مشغول میشود و در این حین کدهای افکت در حال بارگذاری می باشند. اگر تا کنون از این تکنیک استفاده نکرده اید بهتر است که اینکار را انجام دهید.

چگونه بدون ابزار، سرعت سایت خود را بسنجیم؟ اگر نخواهید سرعت سایت خود را از طریق سایت ها و ابزارهای آنلاین محاسبه و بررسی کنید، میتوانید از دستور داس برای اینکار استفاده کنید. اگر از ویندوز استفاده می کنید، برنامه Command prompt را اجرا کنید. برای اجرای این برنامه روی منوی استارت رفته و عبارت CMD را جستجو کرده و نرم افزار CMD.exe را اجرا کنید. اگر موفق به یافتن این برنامه نشدید، دکمه پنجره را روی کیبرد به همراه کلید R فشرده و عبارت CMD را تایپ کنید و اینتر را بزنید. پنجره ای با ظاهری شبیه به داس برای شما آشکار میگردد. نیازی به برگشتن به ریشه C ندارید، در همان شاخه ای که هستید دستور Ping www.example.com را اجرا کنید. بجای آدرس سایت نمونه، آدرس سایت خود را وارد کنید. نتیجه این دستور اعلام حداقل، حداکثر و میانگین سرعت اتصال به سایت خواهد بود.

این دستور گاهی برای برخی از دامنه ها به شما پیام عدم دسترسی به سرور صادر می کند درحالیکه شما براحتی میتوانید در مرورگر به سایت خود دسترسی داشته باشید. در این مقاله تنها برخی از ابزار های کنترل سرعت سایت که از ایران بصورت رایگان قابل دسترس هستند، را معرفی خواهیم کرد.

ابزارهای تست سرعت هاست

ابزارهای رایگان تست سرعت هاست

YSlow 

این سایت به شما نوار آدرسی برای درج آدرس سایت نمی دهد، که بتوانید آدرس سایت را وارد و سرعت سایت خود را تست کنید شما باید یکی از افزونه های موجود را بر روی مرورگر خود نصب کنید. بعد از نصب افزونه میتوانید، آدرس سایت خود را در مرورگر تایپ کرده و بعد از بارگذاری سایت، روی ایکون افزونه در سمت راست نوار جستجوی مرورگر خود کلیک کنید، تا اطلاعاتی از سرعت صفحات سایت شما و دلیل کند بودن آن را مشاهده کنید.

GTmetrix

کار با این ابزار بسیار ساده است. با ورود به سایت این ابزار میتوانید در نوار آدرس بزرگی که در وسط صفحه است آدرس سایت خود را وارد کنید و دکمه Analyze را بزنید. این سایت چند مرحله آنالیز روی سایت شما انجام میدهد و به شما اعلام میکند که چه مشکلاتی در سمت سرور و یا در سمت ظاهر سایت، باعث کند شدن بارگذاری سایت شده است . اطلاعاتی که سایت Yslow به شما ارائه میداد را در تب yslow در نتایج این ابزار قابل مشاهده است. جزئیات فراوان در آنالیز سایت و سادگی عملکرد این ابزار موجب شده است که بسیاری از کاربران ابزار GTmetrix را بعنوان استانداردی برای سنجش سرعت هاست در نظر بگیرند.

ابزار جی تی متریکس یکی از مهمترین ابزارهای رایگان در تست سرعت هاست و سایت میباشد. نتایج آنالیز این سایت میزان تسلط یک برنامه نویس به طراحی سایت را میتواند نشان دهد. اغلب شرکت های طراحی سایت از این سایت بعنوان رفرنسی برای نشان دادن، تخصص خود برای طراحی سایت استفاده می کنند.

Pingdom

این سایت براساس نام دامنه و منطقه ای که میخواهید سایت را از آن جستجو کنید، به شما سرعت سایت را اعلام میکند. از آنجا که تنها امکان کنترل سرعت سایت از آمریکا، سویس، استرالیا موجود است. سرعتی که این سایت به شما اعلام میکند، معمولا برای هاست هایی که در منطقه خاور میانه و یا خاور دور قرار دارند عددی غیر واقعی است. مثلا این سایت، به سایت https://matome.naver.jp رتبه 77 میدهد و سرعت بارگذاری آن را نزدیک 6 ثانیه برآورد میکند که قطعا این نتیجه با آنچه کاربران ژاپنی این سایت مشاهده می کنند، بسیار متفاوت است.

Websiteoptimization

این سایت همانطور که از نام آن مشخص است، بیشتر بر روی بهینه کردن سایت تمرکز دارد و سعی می کند خطاهای منجر به کند شدن سایت را اعلام کند . طراحی ضعیف گرافیکی، مخصوصا لوگوی بچگانه این سایت و طراحی آزاردهنده کپچا، عدم تناسب متن با طراحی گرافیکی، شلوغی بیش از حد سایت و عواملی از این دست باعث میشود که نتایج این سایت را کمتر بتوان مورد توجه قرار داد و به آن اعتماد کرد. گزارشی که این سایت در نهایت به شما ارائه میدهد بیشتر شبیه قبض جریمه رانندگی می ماند که هیچ کس از نحوه محاسبه آن اطلاعی ندارد.

Loadimpact

طراحی شبیه به سایت کودکان و فونت های غول پیکر در کنار انتقال کاربر به صفحه ای با آدرسی کاملا متفاوت برای دیدن نتایج، همه اینها در کنار بارگذاری کند صفحه نتایج که گویی هیچگاه قصد کامل شدن را ندارد. نقشه و اطلاعاتی که هیچ کمکی به درک بهتر کاربر از سرعت سایت و نحوه بهینه کردن آن نمی کند. همه و همه باعث میشود چندان به نتایج این سایت هم نتوان اعتماد کرد. نتیجه ای که این سایت به شما اعلام می کند با توجه به فاصله سرور این سایت در کانادا تا سرور شما است، با توجه به اینکه این فاصله خود میتواند یک سایت سریع را کند نشان دهد، دیگر دلیلی برای انتخاب این ابزار باقی نمی ماند.

Seomastering

این سایت اطلاعات خوبی از هاست ارائه میدهد که میتوان از اطلاعات آن بهره برد. بیشتر اطلاعات این سایت در باره سئو سایت است و اطلاعاتی مانند تعداد لینک ها و غیره را ارائه میدهد.

Webpagetest

اطلاعاتی گرافیکی از سرعت بارگذاری تک تک ایتم های یک صفحه را نشان میدهد. اطلاعات این سایت در هنگامی که نمیتوانید دلیل کاهش سرعت بارگذاری صفحه ای را بیابید بسیار کارساز خواهد بود.

 

اعتماد به سرعت هاست

آیا میتوان به ابزارهای کنترل تست سرعت هاست اعتماد کرد؟

پاسخ به این سوال خیر است. این ابزارها هیچ کدام بصورت صد در صد نتیجه درستی ارائه نمیدهند، ولی میتوان از آنها برای بهبود کیفیت سایت و هاست استفاده کرد. برخی ایرادات اعلام شده مانند، عدم فشرده سازی فایل های CSS را به کمک این ابزار ها میتوان یافت و اصلاح کرد. ولی سرعت کلی هاست را براساس هیچ کدام از این ابزارها بصورت صد درصد نمی توان بیان کرد. برای سنجش سرعت هاست خود، بهتر است از ابزار Command prompt استفاده کرده و علاوه بر آن خودتان با سیستم های مختلف سایت خود را چک کنید تا مطمئن شوید در دستگاههای مختلف با سرعت درستی اجرا می شود.

۲۰ ابزار برتر و رایگان تست سرعت سایت در سال ۲۰۲۰

بررسی عملکرد سایت یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر صاحب کسب و کار آنلاینی باید آن را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد. تست سرعت سایت نیز یکی از معیارهای اصلی برای بهبود عملکرد سایت است. این بررسی سرعت سایت را می‌توان با استفاده از ابزارهای آنلاین و متعددی که در دسترس هستند انجام داد. داده‌های جمع‌آوری شده از ابزار تست سرعت سایت، به بهبود سرعت صفحه وب و افزایش جذب کاربر کمک می‌کند. چرا که کاربر با مشاهده سرعت بالای بارگذاری سایت، بلافاصله با محتوای شما ارتباط برقرار خواهد کرد.

در این مقاله، ۲۰ ابزار برتر تست سرعت سایت را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به صورت رایگان به آنالیز و بهینه سازی سایت خود و سرعت آن بپردازید.

افزایش سرعت سایت به چندین معیار وابسته است که اصلی‌ترین این معیارها، پلتفرمی‌ست که سایت شما بر روی آن میزبانی می‌شود. هم‌اکنون با خرید هاست پرسرعت، پیش از استفاده از ابزارهای زیر، بهینه بودن سرعت سایت خود را تضمین کنید:

خرید-هاست-پرسرعت-افزایش-سرعت-سایت-وردپرسی

در زیر لیستی از مهم‌ترین ابزارهای تست سرعت سایت توضیح داده شده‌است. هر یک از این ابزارها ویژگی‌ها، گزارشات و روش‌های خاصی برای تشریح نتایج دارند که با توجه به نیاز خود می‌توانید از یک یا چندین مورد از آن‌ها به صورت ترکیبی استفاده کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که معمولاً نتایج اولین تست، به دلیل کندتر بودن فرآیند بررسی دی ان اس، پایین‌تر از حد واقعی است. بنابراین بهتر است که هر تست را چند بار تکرار کنید و از نتایج حاصله میانگین بگیرید.

 تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید.

 

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب  طراحی سایت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات  طراحی سایت تهران  را به شما عرضه می کند. همچنین  طراحی اپلیکیشن  موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل  را با ما تجربه کنید.

تبلیغات درون متنی

10 ابزار برتر تست سرعت سایت در سال ۲۰۲۰

۱. GTmetrix

GTmetrix یک برنامه معروف رایگان، آنلاین قوی و پرطرفدار است که باعث افزایش سرعت سایت میگردد. به گونه‌ای که سرعت صفحه وب شما را با توجه به PageSpeed و شاخص YSlow بر مبنای استانداردهای مشخص از A تا F بررسی می‌کند، گزارش مفصلی ارائه داده و امتیازهایی برای عملکرد صفحات وب تولید می‌نماید.

گزارش‌های GTmetrix در شش بخش مختلف: PageSpeed، YSlow، نمودار آبشاری، محور زمانی بارگذاری، ویدئو و تاریخچه یا سوابق ارائه می‌شود. همچنین توصیه‌هایی را برای بهبود هر مشکل موجود در سایتتان ارائه می‌دهد. مخصوصا در ایران طرفداران زیادی به این سایت سر میزنند و وب‌سایت خودشان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و جالب آن است که بدانید بیشترین ترافیک سایت GTmetrix از سمت ایران بوده و کاربران ایرانی بیشتر از هر کاربران دیگری وارد این سایت می‌شوند.

GTmetrix یک سایت کارآمد جهت تست و آنالیز سرعت بارگذاری وب‌سایت است که به بررسی لودینگ و پارامترهای مختلف که در سرعت بارگذاری وب‌سایت تاثیرگذار هستند، می‌پردازد و سعی دارد با نشان دادن فاکتورهای لازم، باعث افزایش سرعت وب‌سایت به خصوص افزایش سرعت سایت وردپرسی شود.

همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا گزارش کار سرعت سایت خود را به شکل فایل CSV خروجی بگیرید. با ثبت‌نام و دریافت یک حساب کاربری رایگان می‌توانید وضعیت وب‌سایتتان را از هفت موقعیت جغرافیایی مختلف ارزیابی کنید. علاوه بر این، امکان انتخاب نوع مرورگر (کروم یا فایرفاکس) و نوع اینترنت مورد استفاده نیز وجود دارد.

از جمله سایر ویژگی‌های پیشرفته‌تر این ابزار، می‌توان به قابلیت تهیه ویدئو از بارگذاری سایت (ضبط و نمایش لحظه به لحظه بارگذاری وب‌سایت برای پیدا کردن بخش‌هایی که بارگذاری سایت را بیشتر به تعویق می‌اندازند) و همچنین امکان مستثنا کردن تبلیغات و نمایش تأثیر آن‌ها بر بارگذاری سایت اشاره کرد.

توجه داشته باشید که بدون ثبت‌نام و ایجاد یک حساب کاربری رایگان علاوه بر اینکه به بسیاری از گزینه‌های بالا دسترسی نخواهید داشت، معمولاً در ابتدای درخواست برای بررسی سرعت سایت باید مدتی در صف وب‌سایت‌های متقاضی منتظر بمانید.

 

ویژگی‌های جی تی متریکس

 این امکان را به شما می‌دهد تا وب‌سایت خود را در کشورهای مختلف و همچنین با مرورگرهای متفاوت آزمایش کنید.
 خلاصه‌ای از شاخص‌های کلیدی عملکرد را ارائه می‌دهد.
 می‌توانید عملکرد وب‌سایت را با استفاده از مانیتورینگ دنبال کنید و آن را با گراف مشاهده نمایید.
 می‌توانید یک صفحه وب را در دستگاه‌های مختلف شبیه‌سازی شده بررسی کنید.
 این اجازه را می‌دهد تا لودهای صفحه وب را به صورت فیلم پخش کنید.

 

۲. Uptrends

Uptrends ابزاری برای کنترل آپتایم و عملکرد وب‌سایت‌ها، سرورها و API‌های شما است.

ویژگی‌های Uptrends

 این ابزار از فناوری پروتکل‌های مختلف برای مانیتورینگ وب‌سایت و سرور از جمله SMTP ،POP3 ،IMAP ،HTTP/HTTPS ،FTP ،SQL و MySQL پشتیبانی می‌کند.
 به‌طور خودکار ایمیل‌هایی را که حاوی گزارش داشبورد است، به صورت PDF یا فایل اکسل برای گیرنده مورد نظر ارسال می‌کند.
 می‌توانید uptime APIسایت خود را کنترل کرده و call API‌ها را تنظیم کنید تا داده‌های پاسخ آن را بررسی نمایید.
 همچنین این برنامه آنلاین می‌تواند تراکنش‌های چند مرحله‌ای مانند لاگین، جستجو، خریدها و فرم‌ها را مانیتور کند.
 به‌طور خودکار، مشکلات عملکرد سایت را در مرورگرهایی مانند اج، کروم و فایرفاکس شناسایی می‌کند.

 

۳. WebPagetest

WebPagetest یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای سنجش عملکرد صفحه وب است که خدمات مختلف و منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این ابزار این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا تست‌های عملکرد وب را از مکان‌های مختلف در سراسر جهان در مرورگر‌های مختلف (از جمله مرورگرهای موبایل بر روی مدل‌های مختلف موبایل‌های هوشمند) انجام دهید.

این ابزار کاربردی بر اساس تست‌های مختلف عملکردی خود، مانند تست‌های TTFB، فشرده‌سازی، کش کردن، استفاده مؤثر از CDN و موارد مشابه، از A تا F به وب‌سایت شما امتیاز می‌دهد.
این موضوع برای وب سایت‌های چند زبانه که کاربران مختلفی از کشورها، فرهنگ‌ها و دستگاه‌ها و مرورگرهای مختلف دارند بسیار مناسب است. مزیت این ابزار آنلاین نسبت به بقیه سایت‌های تست سرعت آن است که نمودار آبشاری بسیار دقیق و جامعی از نحوه فراخوانی فایل‌ها در سایت تست شده ارائه می‌دهد.

گزارش WebPageTest در هشت بخش ارائه می‌شود؛ شامل خلاصه گزارش، جزئیات، مرور عملکرد، جزئیات بارگذاری محتوا، اسکرین‌شات‌ها و همچنین دو بخش آنالیز تصاویر و نقشه سرعت بارگذاری اجزای مختلف برگه مورد نظر. علاوه بر این، روش سنجش این ابزار تا حدی منحصر به فرد است. از این بابت که می‌توانید تست را با استفاده از دکمه «RE-RUN THE TEST» در صفحه خلاصه گزارش (Summary) تکرار کنید و نتایج اولین بازدید و بازدیدهای تکراری را با هم مقایسه کنید.
این قابلیت می‌تواند در تشخیص تأخیر اولیه (DNS) کارساز باشد. در مجموع، WebPageTest قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که از آن میان می‌توان به قابلیت ضبط و نمایش ویدئویی بارگذاری سایت، غیرفعال‌سازی جاوا اسکریپت، نادیده گرفتن SSL و امکان انتخاب مدل موبایل، کشورها و مرورگرهای مختلف برای انجام تست سرعت وب‌سایت اشاره کرد.

 

ویژگی‌های WebPageTest

 می‌توانید این ابزار را در مرورگرهای کروم و اینترنت اکسپلورر با سرعت واقعی اتصال مصرف‌کننده اجرا کنید.
 تست پیشرفته مانند ضبط ویدئو ، مسدود کردن محتوا ، تراکنش‌های چند مرحله‌ای و … انجام می‌دهد.
 اطلاعات تشخیصی را ارائه می‌دهد که شامل بارگذاری چارت‌های آبشاری، بررسی بهینه‌سازی سرعت صفحه و پیشنهاداتی برای تجربه بهتر کاربر است.

 

۴. Performance

Performance ابزار آنلاین تست سرعت سایت است که میزان زمان اتصال شما را به سایتتان و بارگیری کامل هر صفحه مشخص می‌کند.

ویژگی‌های Performance

 می‌توانید عملکرد سایت‌های خود را از هر کشور تست کنید.
 مدت زمان درخواست اتصال HTTP مشتری به اولین بایت صفحه وب را که توسط مرورگر شما دریافت می‌شود، اندازه‌گیری می‌کند.
 می‌توانید زمان سرور را برای پاسخ به درخواست داده ساخته شده از دستگاه دیگر تحلیل کنید.

 

۵. PageSpeed Insights

PageSpeed Insights یک افزونه آزمایش عملکرد منبع باز است که توسط گوگل راه‌اندازی شده‌است. این ابزار صفحه وب را ارزیابی کرده و پیشنهادهایی را برای به حداقل رساندن زمان بارگذاری ارائه می‌دهد.

این ابزار دو امتیاز برای سرعت سایت در نظر می‌گیرد، یک امتیاز مربوط به سرعت سایت در محیط دسکتاپ و یک امتیاز دیگر در دستگاه‌های گوشی ارائه می‌دهد. پس این ابزار دو بار کنش (Fetch) در سایت انجام می‌دهد. پس از بررسی صورت گرفته از طریق این ابزار گوگل، رتبه سایت از ۱ تا ۱۰۰ امتیازبندی می‌شود و عدد بالا به معنی آن است که سرعت سایت، حداقل از نگاه گوگل، بهینه می‌باشد. رتبه بالای ۸۵ نشان‌دهنده بالا بودن سرعت سایت است.

این ابزار، میزان کاربردی بودن هر صفحه را بر مبنای عملکرد آن در موارد زیر ارزیابی می‌کند:
زمان بارگذاری قسمت بالایی صفحه (above the fold): فاصله زمانی بین درخواست کاربر برای بارگذاری یک برگه جدید تا لحظه‌ای که محتوای بالای صفحه توسط مرورگر پردازش شده و نمایش داده می‌شود.
زمان بارگذاری کل صفحه: فاصله زمانی بین درخواست کاربر برای بارگذاری یک برگه جدید تا لحظه‌ای که کل محتوای صفحه توسط مرورگر پردازش شده و نمایش داده می‌شود.

 

ویژگی‌های PageSpeed Insights:

 این ابزار امتیاز و پیشنهادات PageSpeed را برای عملکرد بهتر فراهم می‌کند.
 هنگام دسترسی کاربران به صفحات وب با استفاده از موتور جستجوی گوگل، بازیابی صفحه وب را سریع‌تر می‌نماید.
 می‌توانید از این ابزار در سرور Nginx یا Apache برای بازنویسی و بهینه‌سازی منابع هر وب سایتی استفاده کنید.

 

۶. Keycdn

Keycdn ابزاری برای تحلیل عملکرد وب‌سایت شما و شناسایی مشکلات مربوط به اتصال است و به شما کمک می‌کند تا از حملات و اقدامات غیر‌مجاز جلوگیری کنید.

 

ویژگی‌های Keycdn

 به راحتی می‌توانید این ابزار را برای مشخصات خود پیکربندی کنید.
 گزارش دقیق زمان واقعی را ارائه می‌دهد.
 به شما کمک می‌کند تا از حملات و اقدامات غیرمجاز جلوگیری کنید.
 دارای API RESTful است که امکان کنترل کامل حساب کاربری شما را از هر برنامه‌ای و به هر زبانی فراهم می‌کند.

 

۷. Giftofspeed

Giftofspeed یک برنامه آنلاین است که برای آزمایش سرعت وب‌سایت، ابزارها و تکنیک‌هایی برای بهینه‌سازی کامل عملکرد وب‌سایت شما استفاده می‌شود.

 

ویژگی‌های Giftofspeed

 می‌توانید نحوه بارگیری کدهای CSS هر صفحه وب را تجزیه و تحلیل کنید.
 اسکریپت‌های CSS را برای افزایش سرعت صفحه به حداقل می‌رساند.
 به شما کمک می‌کند تا صفحات وب را آزمایش کنید که آیا GZIP compression فعال است یا خیر.
 به شما این امکان را می‌دهد تا تعدادی از درخواست‌های HTTP را که صفحات وب شما تولید می‌کند، بررسی کنید.
 شناسایی و عیب‌یابی تصاویر، کلیه پیوندهای شکسته و سایر فایل‌ها را برای عملکرد بهتر وب‌سایت انجام می‌دهد.
 می‌توانید هدر سرور HTTP را در هر صفحه وب مشاهده کنید.

 

۸. SpeedCurve

SpeedCurve ابزاری آنلاین است که طراحی و عملکرد وب‌سایت را اندازه‌گیری می‌کند. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا مشکلات مربوط به عملکرد وب‌سایت را در سطح صفحه اشکال‌زدایی کنید.

 

ویژگی‌های SpeedCurve

 چارت‌های اشتغال و درگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از داده‌های خود استفاده کرده و از این طریق، تأثیر کندی صفحه بر میزان نرخ پرش سایت خود را متوجه شوید.
 به محض ارائه بهترین محتوای شما، سنجش خود را آغاز می‌کند.
 می‌توانید معیارهای مختلفی از جمله، نرخ تبدیل، تست A/B و مواردی از این دست را ردیابی کنید.
 این ابزار به شما امکان می‌دهد مشکلات مربوط به عملکرد وب‌سایت و صفحات آن را اشکال‌زدایی کنید.
 نقشه عملکرد را ایجاد نموده و هشدارها را دریافت می‌نماید.
 SpeedCurve شما را قادر می‌سازد با استفاده از Deploy API، تغییرات کد را ردیابی کنید.

 

۹. Dotcom

Dotcom ابزاری قدرتمند نسبتا ساده برای تست عملکرد و مانیتورینگ وب‌سایت است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه آنلاین، سرعت وب‌سایت خود را با چارت‌های آبشاری و پخش ویدئو سایت تحلیل کنید. اما تست سرعت وب‌سایت از نواحی جغرافیایی مختلف را به طور هم‌زمان اجرا می‌کند و نتایج تست را در یک صفحه نشان می‌دهد که با کلیک بر روی هرکدام از مناطق می‌توانید گزارش وضعیت آن را در ستون سمت چپ مشاهده کنید.

اگر امکان بررسی وضعیت سرعت سایت در نواحی مختلف جهان برایتان اهمیت دارد، این قابلیت می‌تواند باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در وقت شما گردد چرا که در بقیه ابزارهای تست سرعت وب‌سایت برای بررسی وضعیت سرعت بارگذاری سایت در هر منطقه باید مجددا تست را اجرا کنید. علاوه بر این، در ستون سمت چپ دو زبانه وجود دارد که وضعیت سرعت سایت در اولین بازدید و بازدیدهای بعدی را به صورت مجزا نشان می‌دهد.

 

ویژگی‌های Dotcom:

 این ابزار سرعت بارگذاری صفحه را در مرورگرهای مختلف سراسر جهان بررسی می‌کند.
 این امکان را به شما می‌دهد تا عملکرد چندین سرویس اینترنتی را تحلیل کنید.
 با استفاده از نمودارها و چارت‌های دقیق می‌توانید داده‌های تاریخی و داشبوردهای اشتراکی علت اصلی مشکلات مربوط به عملکرد یا خرابی را شناسایی کنید.
 این ابزار به شما کمک می‌کند تغییرات را به عنوان پیام صوتی، ایمیل و پیام کوتاه به افراد دیگر ارسال کنید.

 

۱۰. Dareboost

ن : تینا
ت : دوشنبه 23 تير 1399

   
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]